sobota, 20 lutego 2016

Liebster Blog Award

Dzięki życzliwości Szczęśliwej Trzynastki ten blog został nominowany do LBA. Bardzo dziękuję za docenienie moich niekonwencjonalnych pomysłów. Sam mam kilka osób które chcę nominować ( jedne za wytrwałe umilanie nam życia swoją twórczością, inne na zachętę gdyż ich teksty są piękne ale lenistwo i niesumienność sprawiają że zapominają o swoich wiernych czytelnikach).


Blogi które nominuję to:

Moje odpowiedzi:
  1. Zakon Feniksa czy śmierciożercy? Do kogo się przyłączasz?     Otóż ani jedno ani drugie. Jak można zauważyć na przykładzie mojego bloga, nie lubię schematów albo oczywistych rozwiązań. Widziałbym się w roli kogoś podobnego do Snape'a czyli podwójny agent.
  2. Zakładasz się z Fredem i George’em, że pocałujesz Draco Malfoya w Wielkiej Sali na oczach wszystkich. Stawka jest wysoka i wynosi 100 galeonów. Co wybierasz: porządny buziak ze Ślizgonem czy tchórzowskie wycofanie się?  Wybacz to pytanie mi za bardzo zajeżdża pedalstwem. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić całujących się facetów, a sama myśl o siebie samym w takiej sytuacji przyprawia mnie o skłonności do popełnienia masowego morderstwa. Nie założyłbym się z nimi na takich warunkach nawet o całe złoto Gringotta, nie ma takiej rzeczy ani osoby która by mnie skłoniła do pocałowania faceta. Przy okazji, Weasleye po takiej propozycji mogli by się spodziewać dłuższej wizyty w Mungu z bardzo ciężkimi urazami na ciele i psychice.
  3.  Skrzaty domowe zapadły masowo na grypę żołądkową. Kucharzem zostaje Hagrid, a wiemy, że nie jest w tym za bardzo dobry. Wymyśl najgorsze kombinacje smakowe jakie mógł przygotować.  Jaka jest Twoja reakcja na te potrawy?                   Na samą myśl o pomyśle w stylu "Gotuj z Hagridem" na przemian chce mi się śmiać, płakać i buntuje mi się żołądek. Wybacz ale ja nawet nie wyobrażając sobie tego co mogło by mnie czekać, uciekłbym z krzykiem do pokoju życzeń, zażyczył sobie najlepiej na świecie wyposażonej i zaopatrzonej kuchni i trzymał się z dala od wszystkiego co się łączy z gotowaniem wcześniej wspomnianego pół-olbrzyma i gotował dla siebie i ew. swojej paczki do czasu do puki Hagrid zastępowałby skrzaty.
  4. Jesteś uczennicą/uczniem w Hogwarcie i wylądowałaś/wylądowałeś na wymianie szkolnej w Castelobruxo w Brazylii. Opisz jak wygląda Twój jeden dzień.     Szczegóły i opis szkoły są dostępne tutaj: http://www.strefaczytacza.pl/2016/01/castelobruxo.html Nie jestem sobie wyobrazić nauki magii w Brazylii. Co prawda moja ulubiona dziedzina magii to magiczne zwierzęta, ale że wątpliwym jest by w Castelobruxo specjalizowali się we smokach. Choć nie zdziwię się jeśli się mylę. Prawdopodobnie mój dzień niczym nie różniłby się od tego w Hogwarcie do czasu gdy ktoś nie oświeciłby mnie że jednak jest tam profil smokologii. Gdyby tak się stało poruszyłbym niebo i ziemię żeby przenieść się tam na stałe.
  5. Wstaw najśmieszniejszy komiks związany z Harrym Potterem jaki znajdziesz w Internecie.        Trzynastka za te zdjęcia ucierpisz

  6. Wpadasz przypadkiem na Voldemorta na ulicy Pokątnej. Co się będzie dalej działo?                                                                                    Mijam gościa nie zwracając na niego uwagi i zajmuję się swoimi sprawami, no chyba że sam zacznie zaczepiać . 
  7. Będziesz pierwszy raz latać na hipogryfie. Opisz swoją reakcję.    Lot na hipogryfie, powiadasz?? Na pewno będę podekscytowany, ale nie aż tak jak by miał mi się przytrafić lot na smoku.  
  8.  Wciel się w Ritę Skeeter i napisz coś wrednego o kimkolwiek chcesz :)                                                                                                           Wybacz, po raz kolejny odmówię odpowiedzi na pytanie. Nie jestem w stanie pisać o kimś wrednie lub złośliwie. O ile ktoś sobie na to nie zasłużył. Nie miałbym do tego skrupułów. za miast tego wole o danej osobie pisać jakąś niezbyt dla niej przyjemną scenkę. Chociaż nie, postaram się coś wymyślić: Korneliusz Knot. Najgorszy, najbardziej krótkowzroczny i zapatrzony w siebie Minister Magii jakiego nosiła ta ziemia. Podejrzewam że nie zauważyłby prawdy nawet gdyby podano mu ją na złoconym półmisku tańczącą kankana, po czym ta kopnęła go jeszcze w miejsce gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę wychodząc i głono trzaskając drzwiami!!!
  9. Miałabyś/miałbyś ochotę pokonać Harry’ego w pojedynku i zostać władcą Czarnej Różdżki?                                                                  Nie czuję takiej potrzeby.
  10. Twój ulubiony moment z Harry’ego Pottera to..                         Pierwsze zadanie turnieju trójmagicznego.
  11.   Jesteś czarodziejem czystej krwi i pierwszy raz w życiu musisz skorzystać z mikrofalówki. Jak by to wyglądało?   Najpierw próbowałbym obsłużyć urządzenie "na czuja", jeśli by się udało to ok, jednak w przeciwnym wypadku skorzystałbym z instrukcji i co prawdopodobne z jakiejś książki o mugoloznastwie. Gdyby i to nie pomogło podejrzewam że mikrofalówka skończyła by jako złom ( od Bombardy lub jakiegoś innego zaklęcia) a coś co chciałem podgrzać prawdopodobnie również podgrzałbym różdżka.  (taaaa, nie jestem zbyt cierpliwą osobą).
Moje pytania:
  1. Wymień trzy serie, książkowe, komiksowe lub filmowe które najbardziej zapadły ci w pamięć. Z każdego rodzaju musi być  jedna, książki i komiksy można wymieniać o ile któryś gatunek nie specjalnie podchodzi. wybory krótko uzasadnij.
  2. Wykaż się oryginalnością. Napisz romantycznego shortcuta (max jedna strona worda) z bohaterami dwóch nie związanych serii.
  3. Masz możliwość zamieszkać w dowolnym miejscu na świecie, gdize by to było i dlaczego.